סיפורים מהחיים

מערכת יחסים פתוחה
הסיפור שלי הוא כזה: אני וחברה שלי יצאנו ארבע וחצי שנים. הכרנו בתיכון. כשסיימנו את התיכון כל אחד התגייס לבסיס אחר ואז התחלנו להתרחק לאט לאט.
התחלנו לדבר על מערכת היחסים שלנו והחלטנו לתבל מעט את העניינים ולפתוח את מערכת היחסים שלנו. שנינו היינו סקרנים ורצינו לעשות את זה עם אנשים אחרים. האמת שהיא התעקשה יותר. להמשך קריאה...

אחי הגדול
הוא יותר מסתם אח בשבילי. הוא החבר הכי טוב שלי, הגיבור שלי, כשהייתי לבד או כועסת הוא תמיד היה שם בשבילי כשאף אחד אחר לא יכול. הוא תמיד היה חזק כשאפילו אמא שלנו לא הייתה מסוגלת. מעולם לא יכולתי להבין איך הוא היה חזק נפשית כל כך אבל עכשיו הבנתי שהוא פגיע כמו כל השאר. הנושא התחיל לפני כמה שנים כשהתחלתי להידלק עליו. להמשך קריאה...

עשיתי את זה עם הידידה הנכה שלי, זה שימח אותה אבל אני מרגיש אשם...
ידידה טובה שלי, יעל, (שם בדוי) הפכה לנכה ברגליים שלה כתוצאה מתאונה כשהייתה בת 14 ומאז היא על כסא גלגלים. יש לה גם בעיות תנועה בשאר החלקים של הגוף שלה. אנחנו מכירים כמה שנים, הכרנו בתיכון ועכשיו שנינו לומדים באותה מכללה בעיר שלנו. הייתי הידיד הכי טוב שלה, ואנשים אחרים מעולם לא התעניינו בה ומעולם לא רצו להיות איתה בקשר. ככל שחלפו חודשים ושנים התקרבנו, עשינו המון דברים ביחד, למדנו יחד והתחברנו ממש. המשפחה שלה תמיד מגינה עליה אבל כשאני איתה הם סומכים עליי לחלוטין. להמשך קריאה...

הוא הוציא אותי משם- הוא הציל אותי!!! ואותו בחיים לא אשכח...
היי....אני מספרת משהו שהוא אפילו לא נשמע אמיתי והוא גם לא כזה.
הסיפור שאני מספרת יותר דומה לסיוט...אז ככה: בקיץ של לפני שנתיים, כשהייתי בת 14 (עכשיו אני בת 16 מן הסתם) הכרתי אותו. בהתחלה לא ממש נדלקתי עליו או משהו הוא היה בשבילי סתם איזה בחור שהכרתי בשכונה, זה היה בידיוק הזמן שהתחלתי לצאת יותר ולהכיר יותר אנשים- נערים. אבל הוא היה ממש נכנס לקטע, תמיד נתן לי מחמאות ואמר לי מילים יפות.. למרות שלי זה לא ממש הזיז. אבל לבסוף כמובן שהגיע הרגע שאני התחלתי לחשוב עליו, להרגיש כלפיו משהו..זה עוד לא הייתה אהבה אבל זה באמת היה משהו שהתקרב לזה. להמשך קריאה...

סיפור בגידה
הכרנו בעבודה. זאת הייתה אהבה ממבט ראשון. הצעתי לה לצאת, הדייט היה מושלם והיינו 7 חודשים ביחד. עד שבזמן האחרון השקעתי יותר בלימודים ופחות בה ובעבודה אז הייתי חייב להתפטר. במשמרות האחרונות היא התחילה לעשות לי סרט על כל דבר קטן. עבדתי בבר והיא התעצבנה כי חשבה שאני מפלרטט עם כל דבר שזז וכל הזמן אמרה שאני בסוף אבגוד בה, מה שכמובן לא נכון.
עד שזה כבר הגיע למצב שאמרתי לה שהיא יכולה להיכנס לעבוד בתור מארחת לבר וככה היא לא רק תשמע אלא גם תראה שהכל בסדר. להמשך קריאה...

הסיפור של בקי
בקי, העוקבת הותיקה שלי שלחה לי וידוי וביקשה את העזרה שלי. כבר שבועיים שהיא מתוסכלת ולא יודעת מה לעשות כי הבחור שהיא יצאה איתו לא יוצא לה מהראש. בסוף גילינו ביחד מה קרה. זה הסיפור שלה:
"בחור אחד התחיל איתי באינסטגרם, בהתחלה לא זרמתי, אבל משהו משך אותי אליו". "דיברנו מלא כל יום כל היום וקבענו להפגש אצלי לקפה".
"העניינים התחממו מהר מאוד התנשקנו מלא... אבל לא עשינו את זה "
"היה מושלם ! גם הוא היה בעניין . להמשך קריאה...

הסיפור של שני
כשהייתי בצבא מישהו התחיל איתי וקבענו שניפגש בעיר שלו. בינתיים הייתי באזור עם חברה שלי וראינו סרט בקולנוע. הפלאפון היה על שקט וכשיצאתי מהסרט ראיתי מלא הודעות ושיחות שלא נענו ממנו.
ראיתי את ההודעה שלו ואז יצאתי מהסרט לסרט אחר...
כשיצאתי מהסרט ראיתי מלא הודעות הזויות ממנו שהוא יצא עליי בכעס וטען שאני בוגדת בו בגלל שלא עניתי לו שעתיים. בנוסף קיבלתי הודעה מחבר שלו שניסה להתחיל איתי. הבנתי שהוא בעצם שלח אותו והודעתי לו שאני לא מוכנה להיפגש עם גבר שמדבר ככה לאישה. ואלו ההודעות: להמשך קריאה...

אשמתי כי שתיתי?
היי, צריכה עזרה... חבר שלי גר רחוק ממני ואתמול הלכתי למסיבה והשתכרתי שם, גם הודעתי לו לפני כמובן, הוא בדכ מת מההודעות המפגרות שאני שולחת לו כשאני שיכורה.
אבל אתמול הרגשתי שאני הגזמתי קצת עם האלכוהול, ועצרתי. העדפתי ללכת דקה לצד לנוח להתחיל להתפכח. בדרך ראיתי ילד מהכיתה שלי, מחוק לגמרי, בקושי הצליח לעמוד, והצעתי לו עזרה, שיבוא לנוח איתי קצת. להמשך קריאה...

הסיפור של רועי
הכרנו במסיבה, היא נתנה לי את הטלפון שלה, התקשרתי ויצאנו לדייט במסעדה. הכל היה סבבה עד שאמרתי לה שאני משלם, דייט ראשון אני משלם.
היא התחילה להתעצבן עליי שאני לא מכבד נשים. הייתה מאוד נסערת מזה. אמרתי לה בסדר אז נתחלק בחשבון, כשהמלצר הגיע לקחת כרטיס היא נתנה גם את שלה אבל לחשתי למלצר שיקח רק מהכרטיס שלי.
בסוף היא גילתה שהוא לקח רק מהכרטיס שלי, היא העיפה לי כאפה ושפכה עליי מים! הייתי בשוק של החיים שלי. להמשך קריאה...

סיפור אהבה
זה היה המכתב הראשון שלה והיחידי שהתחיל פרק חדש בחייהם. היא פתחה את המכתב הראשון שלה וכל הזיכרונות העבירו אותה ליום המיוחד שבו עדיין הרגישה ברת מזל! "אה! רק עכשיו ציירתי את זה, גל שובב! "אמרה בתמימות ובחיוך על פניה.
היא לא היתה מודעת לעובדה, שלא משנה כמה היא רצתה שהדמויות שלה יישארו כפי שהן על החול הרטוב, הגלים האלה ירחצו אותן. אבל היא עדיין התלוננה כאילו הגלים יכולים להבין אותה. להמשך קריאה...

בגדתי בו, הוא מתעלל בי מאז ואני לא רוצה לפנות למשטרה...
הוא היה סטודנט במכללה שלי. אני הייתי שנה א' במדעי התזונה והוא היה שנה ב', עברנו את אותו מסלול הלימודים. הכרתי אותו באחת ההפסקות וגליתי שהוא אדם חכם, ג'נטלמן ומבריק מבחינה אקדמית. הוא עזר לי ללמוד ונתן לי את הספרים והסיכומים שלו ואפשר להגיד שבזכותו קיבלתי ציונים טובים. כל פעם שהייתה לי שאלה הוא ענה לי עליה בשמחה. אפילו הוא היה לומד איתי ביחד לבחינות שלי ומוותר על הזמן האישי שלו, בשבילי. להמשך קריאה...

יש לי סוד שאני הולך לקחת איתי לקבר... וידעתי עליו רק לאחרונה
ביום הראשון שלי במכללה חיפשתי את הקפיטריה כדי לאכול ארוחת צהריים. לקח לי קצת זמן למצוא אותה אבל בסוף מצאתי. מצאתי שם בדיוק את מה שחיפשתי – בגט שניצל. כשהגעתי לדלפק כדי לבצע את התשלום, אישה שישבה מאחורי הקופאית סימנה לי לבוא. התקרבתי. היא הביטה בי לרגע בלי לומר דבר. הרגשתי לא בנוח. חשבתי שעשיתי משהו לא בסדר. להמשך קריאה...