21 סטודנט, גבעתיים.
גבר - Straight - גיל 21
18-25 מרכזהיי, סטודנט למדעי המחשב כרגע, אוהב לתכנת, טיפוס וספורט בכללי. אוהב לצאת מהבית, לא תמיד משנה לאן. יום שנגמר במה לעזאזל קרה עכשיו, יום עם חברים, יציאה מאזור הנוחות, או טיולים הוא יום טוב. אוהב מוזיקה אלקטרונית, ותודה לקורונה שביטלה לי את טומורולנד ודפקון☹️. אחרי שאסיים את התואר, עוד שנתיים בערך חולם על ליהיות נווד דיגיטלי, לטייל בעולם ולעבוד מרחוק בו זמנית. דברים שאולי יורידו את החשק אבל היי חשוב לומר: אתאיסט, צמחוני (לא משנה לי אם את כן או לא משניהם), 1.70, לא יהיה רישיון (באמת שניסיתי). הגעת עד לפה? וואו יש מצב שאני מעניין! מי ידע, אז מה אני מחפש בבחורה? הרפתקנית ואוהבת לנסות דברים חדשים, לב טוב, ספורטיבית זה בונוס ויש עוד הרבה אבל חפרתי מספיק ravak2718
תגובות 0
פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך
גבר - Straight - 19
היי, אני בן 19 מהמרכז , לוחם בהנדסה קרבית, גובה 1.86. אוהב לצאת עם חברים ולנגן. מחפש מישהי חמודה, מצחיקה, ספונטנית וזורמת (שתצא איתי הרבה לאכול, המבורגר בעיקר). אם את מעוניינת שלחי הודעה 😉 ravak.12
גבר - Straight - 19
היי קוראים לי *** אני בן 19 מאזור ירושלים דתי ומכניסט אני אוהב להתאמן,ולדבר על החיים וללמוד לא בטוח לגבי הגובה שלי אבל זה סביבות ה1.80😅 מחפש מישהי עם חוש הומור, ספונטנית זורמת ושיהיה אפשר לדבר איתה עד 2 בלילה. ;) Ravak.62
גבר - Straight - 19
היי, אני בן 19 מירושלים,דתי, אני כרגע לומד בי"ג הנדסאי. אני אוהב לבשל, ספורט, סוני, לראות וללכת למשחקי כדורגל, ספונטני. מחפש מישהי שיהיה לי איתה תחומי עניין משותפים, שלא נפסיק לדבר ולאהוב. Ravak47
אישה - Straight - 20
היי, בת 20 מהמרכז. אוהבת צחוקים, ספרים, נטפליקס ומכורה לסיגריות. מחפשת מישהו שיהיה מצחיק איתו ושהזמן יטוס. מוציאה עצבים בנהיגה-עדיף שלא נסע באותו כביש. רוצה לגדל עץ תפוזים ואולי לא רק תפוזים😂❤ sashakrol
אחר - 20
היי אני חיילת,בת 20,אוהבת אוכל טעים,סדרות טלוויזיה (ונטפליקס),לצייר,לכתוב,לנגן ולשיר, מחפשת קשר רציני כרגע מחפשת רק בנות :)) @Ravaka2000
גבר - Straight - 22
אהלן לכם! בן 22, גר במרכז (טוב, יותר באיזור השרון), גיקי/חנוני שמאוד אוהב טכנולוגיה ומשחקי מחשב, מת על טיולים ולשבת בחוף הים עם פקל קפה/תה אעדיף יום בבית להירגע מאשר מסיבה מחפש מישהי שבאותו ראש כמוני לקשר רציני, שבכיף תזרום בספונטניות ללכת לראות מטר מטאורים או סתם לטייל בצפון ועם זאת להתכרבל מתחת לשמיכה ולעשות בינג׳ לסרטים, במיוחד דיסני! שלכם, @ravak773