בן 18 מהמרכז
גבר - Straight - גיל 18
18-25 מרכזהיי , אני בן 18.8 מאזור מרכז, אני חייל בחיל האוויר, 1.72. אני אוהב לצחוק, ספונטני, אני קצת ביישן, יודע לפנק ❤️. מחפש מישהי לקשר אמיתי שתיהיה מצחיקה וכיף להיות איתה. חשוב שיהיה לנו מעניין ביחד. אם אני מעניין אותך שלחי הודעה ונמשיך משם .. באינסטגרם: ravak.2002
תגובות 0
פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך
גבר - Straight - 21
היי אני אריאל, אני אוהב לבלות עם חברים ללכת לים לעשות ספורט ללכת חדר כושר לטייל ולהיות בטבע לראות סרטים ועובד עם כלבים, לא מזמן שהתחררתי עכשיו עובד בנתבג מחפש להכיר מישהי חמודה אכפתית מצחיקה מכבדת ושפשוט רוצה לצאת ולבלות (אם תרצי להכיר אז תשלחי הודעה)
גבר - Straight - 20
חייל, גר ברחובות בן 21 שיער שחור קצר עיניים חום דבש גוף לא שמן מידי לא רזה מידי מבנה גוף טוב לא שותה לא מעשן גובה 1.74 מחפש את האחת שתעשה לי רק טוב על הלב בחור חייכן וספונטני ועם לב טוב ravak422
גבר - Straight - 23
היי לכן, מחפש מישהי עם לב טוב וחיוך מקסים, אחת עם ראש על הכתפיים שמחפשת מישהו שיהיה לה לבית (וההפך כמובן) אם זה מצא חן בעינייך ובאלך לתת למישהו הזדמנות לגרום לך לחייך אז אני יותר מאשמח😊
גבר - Straight - 22
היי, אני סטודנט לכלכלה ומשרת בתפקיד מטה אינטנסיבי כחלק משירות קבע בצבא. אחרי הצבא מתכנן לגשת לפסיכומטרי ולעשות את שביל ישראל 💪🏻. בכללי אני בקטע מטורף של ספורט. משחק כדוריד מאז שאני זוכר את עצמי ( אם ידוע לך מה זה בכלל, אבל גם אם לא אז אשמח להסביר 😁) ואוהב מאוד ללכת לחדר כושר. אני מכין קינוחים מעולים ולדעתי ולדעת כל מי שטעם, הפנקייקים שלי הכי טעימים שקיימים 🥞. מחפש מישהי שתהיה איתי באותו וויב. שפשוט נהנה מהסיטואציות בחיים וננצל כל רגע. הבילוי האולטימטיבי שלי זה לשבת על הצוק מול הים ולהנות מהנוף עם בירה ביד. אם את בעניין, את מוזמנת לשלוח הודעה. גם אם לא יילך בסוף, לפחות היו לנו שיחות טובות. בזה אני בטוח. אינסטגרם: @guytaub
גבר - Straight - 22
אני מאור בן 22 גובה 1.73 מחולון חייל משוחרר בוגר קורס מיישם הגנת סייבר וכרגע עובד כתמיכה טכנית בחברה גדולה מחפש קשר רציני לטווח ארוך אוהב להתאמן וללמוד ולצאת עם חברים ואוהב גם מארוול והארי פוטר ומחפש את האחת שתאהב אותי כמו שאני שתהיה תומכת ואכפתית ומבינה הומור וזהו אשמח להכיר אותך ושיהיה בהצלחה 🙏🏼🙏🏼
גבר - Straight - 23
היי, בן 23, טבעוני, גר בבת ים, עובד בחינוך בראשון לציון. אוהב לצלם, אומנויות לחימה, ממש אוהב היפ הופ וג'אז, לבשל, ולהתעסק בפוליטיקה. אני בן אדם די ישיר, ואני מחפש קשר רציני. שנאהב, נחבק ונלמד אחת מהשני הרבה. נ"ב, אני הרבה יותר טוב בפנים אל פנים מאשר בהודעות, אז אני תמיד בעד מפגש על פני שיחות וואצאפ :)